Jak mi bude stroj doručen?

Doručení

 

Stroj vám doručí přepravní společnost TOP Trans. Pokud se nacházíte do 50 km od našeho centrálního skladu v Třeboni, dovezou vám stroj naši technici.

 

Balení

 

Malé stroje jsou baleny do kartonových krabic, které minimalizují jejich pohyb během přepravy. Celé balení je zajištěno průmyslovou strečovou fólií na balicím stroji pro zvýšení pevnosti. U modelů Sunra je třeba upevnit řídítka, která jsou kvůli bezpečné přepravě demontována. Řídítka jsou zabalena do bublinkové fólie, aby nedošlo k jejich poškození.

 

Skútry a tříkolky jsou umístěny na dřevěné paletě nebo rámu, které vyrábíme, a jsou připevněny upevňovacími popruhy. Celý stroj je zakryt bublinkovou fólií, pevným kartonem a balení je zajištěno průmyslovou strečovou fólií na balicím stroji. Veškeré příslušenství je baleno tak, aby bylo během přepravy maximálně chráněno před poškozením.

 

Sestavení stroje

 

Stroj vám bude dodán smontovaný a plně odzkoušený. Stroje jsou většinou plně nabité, přesto doporučujeme před první jízdou baterii dobít. Z důvodu bezpečné přepravy mohou být u některých modelů demontována zpětná zrcátka, řetěz, šlapací pedály nebo zadní úložné boxy. Tyto součásti je třeba po doručení přimontovat.

 

Důležité informace

 

Řidiči společnosti TOP Trans nejsou našimi zaměstnanci, a proto nejsou oprávněni poskytovat informace o dodaném stroji. Ke každému stroji je přiložen uživatelský manuál, který obsahuje popis funkcí stroje a důležité informace o jeho údržbě. Pokud vám nebude cokoli jasné, neváhejte nás kontaktovat písemně na e-mailu info@elektropower.cz nebo telefonicky na bezplatné zákaznické lince 910 920 990. Linka je k dispozici každý pracovní den od 8:30 do 13:45, s polední pauzou od 11:00 do 11:30.

 

Upozorňujeme, že řidič společnosti TOP Trans není povinen čekat, pokud se rozhodnete stroj překontrolovat před jeho odjezdem. Stroj si můžete v klidu zkontrolovat po odjezdu řidiče. Ačkoli v drtivé většině případů dorazí stroje v perfektním stavu, může se výjimečně stát, že během přepravy dojde k poškození. Pokud zjistíte jakékoli poškození způsobené přepravou, neprodleně nás kontaktujte. Každou reklamaci řešíme individuálně a co nejrychleji, abyste mohli svůj stroj bezstarostně používat.

 

Máte další dotazy?
Neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.